۳۱ تیر ۱۳۸۵

ه. م. ه.



برای آرامش خیال هر روز مطالب زیر را انگار که بار اول است، بخوانید.



(۱) همه میمیرند پس مردن مردم در خشونت سازمان‌یافته(جنگ) بلامانع است.

(۲) اما ما مخالف زجر کشیدن آحاد جامعه بشری هستیم. لطفا بی‌درد مردم را بکشید. لزومی ندارد که سریع باشد فقط درد نکشند. مثلا همه را با تزریق دی فنیل پرولاکتین سدیوم-۲-۱۲ بکشید (مرگ با این دارو حتمی است اما گاهی اوقات ۶۰ سال طول میکشد و در این میان شخص می‌تواند کارهای شخصیش را هم انجام بدهد)

(۳) آزادی واقعی وجود ندارد مگر در دنیای خواب. پس هر درجه‌ای از آزادی که در دست دارید را به جیب زده، حالش را برده، پزش را بدهید. این شامل اغلب زندانیان و زندانبانان عزیزی که مدتهاست با عرق جبین وجدان ما را چون دنبلان می‌جوند هم میشود.

(۴) تمامی روسای جمهور، شاهان، نخست‌وزیران، مشمولین خدمت وظیفه در ارتش اسراییل، و پسرخاله خودمن، در باطن یا حداقل در سن ۴ سالگی آدمهای خوبی بوده‌اند و شاید هنوز هم باشند. امید خود را از دست ندهید. از زنان کسانی که اسمشان امید است یاد بگیرید. بله با شمام. شما هم یاد بگیرید. پسره پررو.

(۵) فکرش را بکنید، هر چقدر که از خودتان مایه بگذارید، فقط بیست سی قرن از شما در تاریخ یاد خواهد شد. تازه باز هم در خیلی از کتاب‌های درسی از جانفشانی‌های شما صرف‌نظر کرده و خواهند نوشت: « ظلم و ستم فراوان جمهوری اسلامی، اختلافات طبقاتی و نارسایی ساختاری اقتصاد سنتی در تقابل با جهانی شدن، کم شدن توجه مردم به تفریحات سالم، اعتیاد و بیکاری فراگیر و تلاشهای پیگیر بانوان از عوامل اصلی انقلاب شاهنشاهی ایران بود.»

(۶) آیا اتاق برای خامه و شکر میخواهید؟


راستی حالم از هر چی نژادپرسته به هم میخوره. حتی اونایی که بعد از فحش دادن به نژادی که ازش بدشون میاد از خوبیاشون هم میگن. Eat shit and die! توجه کردین که اگه تمامی کودکان نورس ویرجینیا رو هم با اره برقی بکشن، باز هم اورکات رو چک میکنیم؟ Eat shit and die!

هیچ نظری موجود نیست: