۲۹ فروردین ۱۳۸۵

اشد مجازات




فرخشتر تواترفر فرمانده اصلی گروه عملیات ویژه گارد جاویدان داریوش کبیر بود. او ظاهری از نظر بدنی، متوسط داشت ولی در واقع پهلوانی چابک و زیرک بود. یک بار به تنهایی برای روکم‌کنی تمام دریای اژه را شنا کرده بود و آن طرف آب ۳۲ مزدور اسپارتی رو اسیر گرفته بود و چون وسیله‌ای برای حرکتشان نداشت، مجبورشان کرده بود که کشتی‌ای بسازند و با آن خودشان، خود را به ایران رسانده و برای مجازات به دادگاه سپاه ایران معرفی کنند. خلاصه داستانهایی از ماجراهای فرخشتر در افواه رایج بود و همینطوری که مثلا در انطاکیه راه میرفتی میتونستی پوستر های سنگتراشیده آقا رو ببینی که دختران زیبا به زحمت از بازار به خانه حمل می‌کردند. خلاصه خیلی‌ها هم عقیده یا شاید عقده داشتند که فرخشتر وجود خارجی ندارد و اداره پادآگاهی سپاه هخامنشی او را برای ترساندن دشمنان ریز و درشت خارجی و داخلی ابداع کرده است.



اما فرخشتر نه تنها وجود داشت بلکه از بروس لی و چاک نوریس هم قویتر بود... البته از چاک نوریس وقتی خوابیده، قویتر بود و گرنه ما چاکر آقا چاک نوریس هستیم( چاک نوریس البته هیچ وقت نمی‌خوابه، فقط انتظار میکشه) در یکی از روز ها وقتی فرخشتر در مقر فرماندهی مشغول بررسی مخابرات واصله بود (در آن زمان مخابرات بی‌سیم به وسیله کبوتر، بوتیمار، و امدادهای غیبی انجام می‌گرفت) متوجه شد که گروهی به رهبری فردی موسوم به فریدون شیره‌ای توطئه‌ای برای سوءقصد به جان رهبر فرزانه ایران‌زمین، شاه‌شاهان، خدایگان داریوش کبیر را پایه‌ریزی کرده‌اند. مطابق اطلاعات واصله این گروه شاخه تندرو گروه زیرزمینی دیگری موسوم به «گروه کارگران آزادی‌خواه مردمسالار پادآیین هرج‌ومرج‌پرست سبز» هستند و اتفاقا در میان طبقه پایین شهری هم زیاد طرفدار دارند. این گروهک
یک بار هم بازار نطنز را به هوای اینکه در زیرزمین آن آتش یونانی مخفی شده آتش زده بودند ولی بعد با تلاش بی‌وقفه و پیگیر برادران سلحشور نیروی پاسداری امپراتوری سرکوب و قلع و قمع شده بودند. اما انگار این فریدون شیره‌ای باز هم نقشه پلیدی کشیده بود.

هیچ نظری موجود نیست: