۲۸ شهریور ۱۳۸۴

فال فنا




تمامي دنياي اطراف ما و موقعيتي که ما در آن داريم و خواص ظاهرا تصادفي آن با خويشتن ما ناسازگار است.



چند وقت پيش در يکي از خيابانهاي کرکوک که راه ميرفتم (موهايم را سبز رنگ کرده ام و عينک خالدار زده بودم و کسي مرا نميشناسيد) به دو جوان ايراني برخوردم که با ديدن من شروع کردند به فارسي مسخره کردن فرهنگ والاي ژاپني و اين که اين يارو هاراکيري متيريال رو داشته باش و اين گيشا هاي ژاپن رو از گوشه هاي گيشا مي‌برند و حتي «آقا مارک شلوارت پاناسونيکه يا توشيبا» که من هم مثلا نمي‌فهميدم. خلاصه بعد از مدتي براي سرگرمي موبايل رو در آوردم و شروع کردم به عربي حرف زدن که اينا فهميدن اي دل غافل من عرب هستم نه ژاپني و بلافاصله فحش و فضيحت بود که به انواع عرب بوزينه سرشت و دم سوسمار خور و عصر حجري ميگفتند و من هم خودم رو باز زدم به اون راه و زنگ زدم به خدا. خدا اين موبايل جديدش نشون ميده محل کسي رو که زنگ ميزنه و نمره اعمالشم ميافته. خدا بعد از هزار سال گوشي رو برداشت و با لهجه آفريقاي جنوبي گفت: «چي ميخواي عمو جون؟» که گفتم بيا دو کلمه با اين بندگان ناخلفت صحبت کن و به اين دو جوون ضد عرب که اسم يکيشون امير محمد علي و اسم ديگريشون زين الله بود رو کردم و به انگليسي با لهجه عربي گفتم که با شما کار دارند:



- بله،‌ امرتون .

- شما اهل کجا هستيد؟

- من ايراني هستم.

- بسيار عالي. پس چرا اينقدر به اين اعراب فحش ميديد؟

- اي بابا اينا يه مشت متحجر فاسد بي فرهنگ تنبل خنگ هستند.

- من الان زدم ژنتيک شما رو در بيارن. ميگه ۷۰ درصد عرب. ۲۰ درصد شتر نجاستخوار و ۱۰ درصد احمدي‌نژاد.

- اينا کشکه ما با عربا خيلي فرق داريم.

- ببخشيد مذهب شما که مثل عربا اسلامه.

- نه ما شيعه هستيم.

- ها.... ولي انگاري ۷۰ درصد زبانتون هم عربيه.

- اونو تازگي اين آخوندا کردن.

- آخوندا رو کي آورده؟

- يه مشت متحجر فاسد بي فرهنگ تنبل خنگ.

- خيلي ممنون از اطلاعاتتون.

- خواهش ميکنم.




گوشي رو پس گرفتم و از خدا تشکر کردم. ديدم که دو تا جوون دارند با ترس منو نگاه ميکنن. فهميدم که وقتي حواسم نبوده دم و شاخام زده بيرون و به ماهيت اصليم پي بردند و مجبور شدم هر دوشون رو بدم يک مين خاردار موقعي که ميرفتن خونه و با علاقه داستان اينکه شيطان هم عربه رو براي هم تعريف ميکردن، بترکونه.

۷ نظر:

ناشناس گفت...

می بینم که هنوز م ادرس حسین چص طلا با زن فک سگیش رو پاک نکردی؟ گفتم بت ادرس شریفیا رو پاک کن تا کلاس وبلاگت بره بالا.واسه اون پیرزنه هم تبلیغ کردی؟ مریم اینا و اونا و کونا گرو از گوشت کوبیده توفیر نمیذاره برا ما خیک عمش از سیاست مینویسه

ناشناس گفت...

سیاست نه، فلسفه

ناشناس گفت...

hey riiifiiigh
aliii bood
keep on

Sima گفت...

baba in shomarehye khooda ro bedeh man ye kaare fori daaram bahash. mikham beporsam in akseh masalan lesbiani ba kheeshtan-e shaytaan-e rajim baa moohaaye sabz naasazegaar ast ya sazegar.
ba'dam soalee az shaytan-e rajeem: hala in aks beh shaghayeghe arab o ajami che rabti dareh amoo jaan?
sayyum: az fetish kardanet keh naa, amma az neveshtat kolli haal kardam vallah. az khodesh bepors.

ناشناس گفت...

لینکیدم
http://toloue.persianblog.com/

ناشناس گفت...

ببيــــــــــــــــــــن! من اگه روزي خواستم فلسفهء وبلاگمو براي همه شرح بدم بايد اين پست تورو بگذارم اينجا! ذهن خلاقي داري! چه هپلي دوست داشتني اي! جات تا حالا توي وبلاگ من خالي بود و من... برات آرزوي موفقيت مي كنم!
...... فكرشو كه مي كنم بايد هر وقت 4 تا امثال اين آت و آشغالا بهم گير دادن كه تو داري به ايرانيها توهين! مي كني همين نوشته رو بگذارم جلوشون دهنشونو ببندن! Save اش مي كنم! اينطوري نميشه!!!

ناشناس گفت...

شکرخدا نه عربم نه فارس یه کردم که جدیدا به زور بهم میگن ایرانی
من که نه از عرب خوشم میاد نه ایرانی
با بیطرفی کامل نظرم اینه که عربها از ایرانیا بخصوص فارسا خیلی آدمتر هستن